Havah nedamyen lanetsach vayehi et - הבה נדמיין לנצח ויהי עת

Dec 31, 2012, 02:48 PM

הבה נדמיין לרגע שהסיפור ההוא של העשרים ואחד בדיצמבר והמאייס וכל אותה בהלה היה סתם חזרה, התקפת סרק; ובאמת, היום ממש מגיע העולם לקצו.

העולם המסתיים היום מסתרע וגולש מעמקי מרום כמו קרון של רכבת הרים: סחרחורת נוראה, שניות בהן לצפות את הבלתי נמנע, התמוטטות כל הרעש המזיק מהכי עמוק בתוכך עד הבוץ הנדבק לסוליית המגפיים; ושם מוצא את מקומו, פסולת תודעתית, אבק כוכבים שיפסיק עוד מעט להיות פעיל ויחזור להתגלם, עפר בידי הנפש הדוברת בו דבר חדש, תודעה חדשה, עולם חדש הנגלה מנעלמי לבך, ובכוחו לפרש מחדש את כל הסובב כדי לגאלו ולהביאו לאושר ושלמות.

קדימה, הבה נצעוד: להקיץ היום מהעולם ההוא המבעיר אותך במצוקה ותאבה ותאוות וסיגופים ונדודי שינה ונדודי עירות לאין תכלית כי פשוט אינו מטבעך לא משורשיך והוא מתנקש מטבעו עם כל מהותך, עם כל הקדוש והמאיר והזוהר בהיכל הפנימי בנשמתך.

רק אם העולם הזה שבך נגמר כבר בכוחך, יתעורר ויתגלה בך מתוך דממה דקה קצב חדש פועם בחיים נטולים כל משקל, עם כל הבחירות בחזרה לפניך, עם כל חפץ טרם יאוחז ויעוקב. וללא ספק יתברר בעיניך היותנו ביחד, למרגלות סולם ערכים משותפים שמעולם לא מומש, רווי חן, מעבר לתחום ההשפעה של חורבות המלכודות ותחבולות אשר -מי יאמין שכך היה!- קבלת פעם כדרך לחיים.

לפניך, עוד מחזור שמש אחד לנסות ולהשתדל, ובאמתחה, המפה ההכי מפורטת אי פעם. גם אני שם. ואני מכיר עוד כמה שיחגגו עמי ועמך העידן החדש, הסדר החדש, העולם החדש, החיים החדשים, חידוש הכל הבלתי שביר ובלתי יציר כי אם מתוך ההכי אמתי ונצחי המגדיר את היותך אדם, חיבור ארץ ושמים, עלי פלאות.

#אהבה #שיר #מהפכה #שפיות #תקוה #אמונה #חן #כח #מלחמה #קודש #תיקון